aRiAdNa i dEsCa

aRiAdNa i dEsCa

lunes, 26 de noviembre de 2007

VISCA LA XAFARDERIA DE SOSES!!

M'han vingut ganes d'escriure aquestes paraules més que re per deixar clares algunes coses.
Sempre s'ha dit que als pobles de seguida es sap tot, la gen es posa a casa dels altres i totes aquestes coses però la pregunta es: fins a quin punt es pot aguantar això.
Aquet cap de semana me'n a passat una de bastan curiosa i que no m'havia passat mai n'hi m'havia trobat mai en cap situació semblant.

Es veu que, s'ha anat dient pel poble que io estic embrassada!! Això s'ha anat passant de boca amb boca fins que el rumor a arribat a la meva gran amiga Desca(sort que sempre hi han els amics de veritat) la que em va truCar per informar-me del que li avien dit.

Imagineu vosaltres la poca feina que te la gen per anar inventan't-se els embarassos de la gent del poble, que passe que mos controlen les regles o que? Donsc que seu fagin mirar i que estiguin més al cas perque la seva informació (la qual em sap tan greu haer de rectificar)no es correcta ja que vaig tenir la regla fa dos semanes; que vol dir això? que el embarràs de 2 mesos que segons algunes persones tinc no existeix!!

Amb això sol volia deixar clar que no ho estic i que si li arriba a algú aquest rumor que sapigui que es algun "SUBNORMAL" que te poca feina i seu esta passant be dient coses que no tenen cap mena de sentit.

Sol tenia ganes de aclarir la veritat i com k no li puc fotre el sermó a cada persona que em trobo pel carrer ho escric aqui i donar les gràcies a aquells amics de veritat que et donen suport quan o necessites. UN PETÒ MOLTISIM GROS DESCA! MUA

No hay comentarios: