aRiAdNa i dEsCa

aRiAdNa i dEsCa

miércoles, 16 de enero de 2008

UNA MICA DE TOT...

Desprès de mols i mols dies sense actualitza he pensat que avui ja era hora d’escriure alguna coseta.
Per començar un petit resum de les vacances de Nadal: sortir, dormir i sortir.
Be donç ja estan resumides, es un resum bastant curt però es amb el que es basen les meves vacances. Que consti que jo vaig intentar treballar però no em va voler cap botiga.
Una cosa que si que vull destacar es que el dia 29 del passat desembre el Soses Femení va anar al poble de Fraga a jugar un torneig de futbol 7 i vam quedar segones!!!
A la competició hi havia uns 13 equips, cal dir que hi havia un cert nivell i que no va ser fàcil aconseguir la segona posició ja que hi havia un bon nivell de joc. Aqui us deixo una foto del súper equip!!






Be canviant radicalment de tema us voldria demanar ajuda a la gent afortunada de tenir una bona imaginació que m’ajudéssiu a mi i a la gent de la meva colla a triar una disfressa pel dia de carnestoltes. Per anar be hauria de ser una disfressa d’aquestes tipus que fas amb coses que tens per casa, roba vella i tal. Ja que estic a demanar que fos divertida original i etc Nosaltres hem intentat pensar alguna cosa però ens a set impossible ja que tenim la ment una mica atrofiada i no ens deixa sortir la imaginació i en vista del nostre èxit demanem ajuda a altres persones. Esperem que serveixi d’alguna cosa.



Res mes a dir, com veieu jo també tinc la imaginació bastant seca i no se escriure massa coses, però be la intenció es el que conta.

Agur!!

No hay comentarios: